vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

meer bekendheid voor de site

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1meer bekendheid voor de site Empty meer bekendheid voor de site zo dec 30, 2012 1:09 am

Joyce01

Joyce01

Hallo Kim,

Is het misschien een idee om de site meer bekendheid te geven via Facebook aangezien ik geloof dat deze site dan meer actievere leden zou kunnen trekken. Ik geloof zeer zeker dat er veel meer vrouwen zijn net als ikzelf die net alleen zijn komen te staan en niet zo'n grote vriendinnen groep hebben maar toch iemand zoeken (en dan even liefst geen man) om samen leuke activiteiten mee te gaan doen.
Het valt me eigenlijk wel een beetje tegen dat er zo weinig leden zijn.

Groetjes Joyce

2meer bekendheid voor de site Empty hoi do jan 31, 2013 10:24 am

kimmetje

kimmetje

nou dat zou zeker een idee zijn. als ik niet op zoek was naar iemand om de site over te menen.
ik merk dat ik het zo ontzettend druk heb de laatste tijd, werk, thuis etc.
ik kom er gewoon niet meer aan toe.
ik ben heel enthousiast begonnen maar wordt steeds minder omdat er wel leden aanmelden en er maar 10% ervan echt een berichtje plaatst.
dus misschien heb jij wel zin om het van me over nemen, nou dan hoor ik het graag.

vriendelijke groetjes van kim

http://www.cupcakesenzo.blogspot.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum