vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

stap voor stap

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1stap voor stap Empty stap voor stap do mei 24, 2012 10:50 am

kim



hallo, ik ben kim .
ik heb dit forum gemaakt omdat ik eigenlijk op zoek was naar leuke vriendinnen om gezellig mee te kletsen, door het drukke leven tegenwoordig hebben we minder tijd om leuke nieuwe mensen te ontmoeten,
we zijn zo druk met het werk, de kinderen naar school brengen,boodschappen doen en dan ook nog het huishouden etc.
het leek mij een leuk idee om via een forum nieuwe mensen te leren kennen en als het goed klikt leuke dingen mee te ondernemen.

hoe werkt het:
het is onderverdeeld in regio's,
(zuid holland, noord brabant etc.)
en in categorie's.
(ik zoek, ik zoek iemand om mee te stappen, ik zoek iemand om mee te sporten, etc)
kijk gewoon even wat je zoekt en maak eventueel een andere catagorie aan.
je kan ook bij meerdere regio's rond jouw omgeving een berichtje plaatsen.

daar kan je je voorstellen en vertellen waar je vandaan komt, wat je interesse's zijn, leeftijd, werk, hobby's, etc, je kan vanalles over jezelf vertellen, en natuurlijk laat je dan ons weten wat je zoekt in een vriendin.het zou fijn zijn als je ook een foto erbij zet, dan weten we meteen wat meer over je. (als je dat niet fijn vind, dan hoeft dat natuurlijk niet)

ook is er een subforum waar je gewoon lekker met iedereen kunt kletsen over alles wat je bezighoud.

TIP: als je snel wil zien wat de nieuwste berichtjes zijn dan kan je op "nieuwe berichten sinds laatste bezoek" klikken


voor vragen/tips/ideeen kan je me altijd mailen

heel veel plezier

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

2stap voor stap Empty afmelden do jun 14, 2012 11:51 am

Elizabeth



Hoi,

hoe kan ik me weer afmelden (niet alleen uitloggen) voor deze site?

Gr. Liz

3stap voor stap Empty uitschrijven do jun 14, 2012 10:09 pm

kim



jammer dat je je wil uitschijven, maar dat kan je doen door op je profiel te klikken en dan staat er onderaan de pagina een vakje met account verwijderen.

vriendelijke groeten van kim

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum