vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuw hier op de site...

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuw hier op de site... Empty Nieuw hier op de site... vr jun 29, 2012 8:15 pm

eridderkerk



Hallo,
Leuk dat je mijn eerste berichtje leest.
Wie ben ik ? Ik ben Esther, 43 jaar woon samen en heb een dochter. Very Happy
Door een hoop pech heb ik niet zoveel vriendschappen meer over, maar wèl behoefte om eens lekker te kletsen,eens koffie drinken enzo kortom "de vriendinnendingen"
Daarom heb ik mij bij deze site aangemeld om nieuwe mensen te leren kennen.
Dus neem gerust eens contact op !

Groetjes van Esther.

2Nieuw hier op de site... Empty Nog steeds op zoek naar een vriendin? do aug 15, 2013 1:20 pm

Stekkie



Hoi Esther,

Aan je voorstelberichtje zie ik dat je jezelf al weer meer dan een jaar geleden hebt aangemeld hier. Ik hou dus rekening met het feit dat je dit berichtje misschien wel helemaal niet meer leest. Maar goed, omdat er verder ook geen andere reacties bij je berichtje stonden en ik wel een positief gevoel kreeg bij je berichtje, dacht ik... "niet geschoten is altijd mis". Onze woonplaatsen liggen geografisch gezien ook niet zo heel ver uit elkaar, dus moet te doen zijn. En net als jij, zou ik ook wel een gezellige vriendschap willen. Ben gek op kletsen, gezelligheid en 'vriendinnendingen' doen.

Dus, ben je nog steeds op zoek naar een nieuwe vriendschap? Dan zou ik zeggen, laat wat terug horen en wie weet... is die spreekwoordelijke klik er wel. Ik hoop iets van je te gaan horen!

Groetjes, Corina.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum