vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hai, ik ben Sofie, net nieuw op deze site

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soof



Hoi meiden,

Ik ben Sofie en woon in Gouda, ik ben 53 jaar oud, (maar voel me veel jonger Very Happy ).
Ik ben moeder van een jongen van 22 en een meid van 17, waarvan er nog 1 thuis woont. Doordat ze hun eigen leven steeds meer hebben, heb ik veel meer tijd over. Daarnaast net een latrelatie van 5 jaar achter de rug, (wat me overigens prima bevalt). Ik woon hier zo'n jaar of 10, en heb eigenlijk, op de één of andere manier, weinig sociale contacten op kunnen bouwen. Ik werk 2 dagen per week in de ouderenzorg, heel leuk, maar kom daar dus geen mensen van mijn eigen leeftijd tegen. Laughing
Ik zou het heel leuk vinden om mijn kennissenkring hier uit te breiden, een paar vriendinnen om gezellig een terrasje te pakken of bij op de koffie te gaan, bij mooi weer een lekker stukje fietsen of naar de film o.i.d. Ik ga zeker geen serieuze, goede gesprekken uit de weg, en er mag gelachen of gehuild worden. Vertrouwen en respect voor elkaar vind ik erg belangrijk.
Mijn passie; Biljarten, als ik een groen laken zie kriebelt het direct. Very Happy
Daarnaast vind ik het leuk om te schilderen, maar dat is meer bij vlagen. Ik ben helaas geen sporter, en zit thuis op de hometrainer, maar eigenlijk alleen maar omdat ik vind dat het moet!

Het is een heel verhaal geworden, hier hou ik het maar even bij. Ik hoop dat er iemand reageert, al is het alleen maar om te kletsen.

Tot schrijfs.......groetjes, Sofie

Anne Marie



hoi Sofie
je oproepje sprak me aan ook ik woon sinds nov in Waddinxveen en zoek vriendinnen om gezellige te kletsen terrasje fietsen hobby's samen te doen. ik hoor van je?????

groetjes Anne Marie

petra05



Soof schreef:Hoi meiden,

Ik ben Sofie en woon in Gouda, ik ben 53 jaar oud, (maar voel me veel jonger  Very Happy ).
Ik ben moeder van een jongen van 22 en een meid van 17, waarvan er nog 1 thuis woont. Doordat ze hun eigen leven steeds meer hebben, heb ik veel meer tijd over. Daarnaast net een latrelatie van 5 jaar achter de rug, (wat me overigens prima bevalt). Ik woon hier zo'n jaar of 10, en heb eigenlijk, op de één of andere manier, weinig sociale contacten op kunnen bouwen. Ik werk 2 dagen per week in de ouderenzorg, heel leuk, maar kom daar dus geen mensen van mijn eigen leeftijd tegen.  Laughing  
Ik zou het heel leuk vinden om mijn kennissenkring hier uit te breiden, een paar vriendinnen om gezellig een terrasje te pakken of bij op de koffie te gaan, bij mooi weer een lekker stukje fietsen of naar de film o.i.d. Ik ga zeker geen serieuze, goede gesprekken uit de weg, en er mag gelachen of gehuild worden. Vertrouwen en respect voor elkaar vind ik erg belangrijk.
Mijn passie; Biljarten, als ik een groen laken zie kriebelt het direct.  Very Happy  
Daarnaast vind ik het leuk om te schilderen, maar dat is meer bij vlagen. Ik ben helaas geen sporter, en zit thuis op de hometrainer, maar eigenlijk alleen maar omdat ik vind dat het moet!

Het is een heel verhaal geworden, hier hou ik het maar even bij. Ik hoop dat er iemand reageert, al is het alleen maar om te kletsen.

Tot schrijfs.......groetjes, Sofie

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum