vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Hoi wie wil er net als ik zo nu en dan nog eens stappen

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Mariannaxx



Wie wil er net als ik wel eens gezellig naar de bios, of dansen. Of wie heeft een vriend of man en wil samen met mij en mijn man een gezellig avondje hebben, of iets ondernemen. Uiteten gaan of met z'n allen naar de bios of gewoon een leuke avond thuis. Als het klikt tenminste Laughing Ben jij diegene die hier wel aan voldoet. Ben je eerlijk, en oprecht. Laat wat van je horen. groetjes Like a Star @ heaven

**Leonie**



Hey.

Hoe is het?
Ik ben er wel voor in om iets leuks te gaan doen.


Groetjes, Leonie


Mariannaxx schreef:Wie wil er net als ik wel eens gezellig naar de bios, of dansen. Of wie heeft een vriend of man en wil samen met mij en mijn man een gezellig avondje hebben, of iets ondernemen. Uiteten gaan of met z'n allen naar de bios of gewoon een leuke avond thuis. Als het klikt tenminste Laughing Ben jij diegene die hier wel aan voldoet. Ben je eerlijk, en oprecht. Laat wat van je horen. groetjes Like a Star @ heaven

Mariannaxx



**Leonie** schreef:Hey.

Hoe is het?
Ik ben er wel voor in om iets leuks te gaan doen.

Hoi Leonie,
Kun je iets meer over jezelf vertellen? Ben je getrouwd? Heb je een vriend? Kind? Dieren?

Ik zoek voornamelijk voor de gezelligheid mensen. Inderdaad om mee uit te gaan, maar ook om gezellig bij elkaar thuis op bezoek te komen, voor de gezelligheid. Kletsen, kopje koffie of thee natuurlijk. Borreltje drinken, of uitgaan en iets ondernemen, van iets simpels, naar de stad of bios of noem maar....skaten, als het butget het toelaat. groetjes Smile

Groetjes, Leonie


Mariannaxx schreef:Wie wil er net als ik wel eens gezellig naar de bios, of dansen. Of wie heeft een vriend of man en wil samen met mij en mijn man een gezellig avondje hebben, of iets ondernemen. Uiteten gaan of met z'n allen naar de bios of gewoon een leuke avond thuis. Als het klikt tenminste Laughing Ben jij diegene die hier wel aan voldoet. Ben je eerlijk, en oprecht. Laat wat van je horen. groetjes Like a Star @ heaven

elise1985



Hoi hoi,

ook ik ben op zoek naar gezelligheid! Ben 26, in een relatie maar niet samenwonend. Wil graag mijn eigen kring uitbreiden en leuke dingen doen, niet alleen maar de koetjes en kalfjes maar een hechte vriendschap.

Groetjes, Elise

**Leonie**



Mariannaxx schreef:
**Leonie** schreef:Hey.

Hoe is het?
Ik ben er wel voor in om iets leuks te gaan doen.

Hoi Leonie,
Kun je iets meer over jezelf vertellen? Ben je getrouwd? Heb je een vriend? Kind? Dieren?

Ik zoek voornamelijk voor de gezelligheid mensen. Inderdaad om mee uit te gaan, maar ook om gezellig bij elkaar thuis op bezoek te komen, voor de gezelligheid. Kletsen, kopje koffie of thee natuurlijk. Borreltje drinken, of uitgaan en iets ondernemen, van iets simpels, naar de stad of bios of noem maar....skaten, als het butget het toelaat. groetjes Smile

Groetjes, Leonie


Aha Oke gezellig!

Ik ben gewoon single, ik woon nog thuis bij mijn ouders..

Ik heb geen dieren thuis, we hadden wel een hond maar dies inmiddels al 5jaar overleden.
Ik doe geen sport ik hou de niet zo van heel misschien ga ik weer op fitness om toch wel in beweging te blijven. en ik ben met school gestopt waarom omdat ik de opleiding niet meer zo leuk vond deed bloem&design, voor namelijk in een bloemenwinkel. en doe nu op het moment even niks ja werk aan zoeken!

Heb jij nog leuke hobbys ? en wat doe je zoals qua werk ?

Groetjes, Leonie



Mariannaxx schreef:Wie wil er net als ik wel eens gezellig naar de bios, of dansen. Of wie heeft een vriend of man en wil samen met mij en mijn man een gezellig avondje hebben, of iets ondernemen. Uiteten gaan of met z'n allen naar de bios of gewoon een leuke avond thuis. Als het klikt tenminste Laughing Ben jij diegene die hier wel aan voldoet. Ben je eerlijk, en oprecht. Laat wat van je horen. groetjes Like a Star @ heaven

Mariannaxx



Hoi Leonie,

Ik vind het wel leuk om met sport bezig te zijn, al doe ik het momenteel maar hoogstens 1x in de week. Veel te weinig dus. Ik heb een hond, en ben vooral bezig met mijn eigen huishouding. Heb altijd iets met de verzorging gedaan, maar ook een opleiding receptioniste/telefoniste. Hou van wandelen en ook toch wel fietsen. En ben blij met mijn autootje
Doe momenteel ook een cursus, voor mijzelf. Mijn hobbies kunnnen varierend zijn, muziek, sporten, maar ook film kijken, winkelen, computeren, soms puzzelen, af en toe zelfs wel eens breien ( momenteel dus niet ), hou van buiten zijn, ook zwemmen. en van de zon, maar vind sneeuw ook heel mooi.
En wat zijn jouw hobbies, of heb je er nog meer? Waar hou jij van of vind je leuk te doen? groetjes Marianna

**Leonie** schreef:
Mariannaxx schreef:
**Leonie** schreef:Hey.

Hoe is het?
Ik ben er wel voor in om iets leuks te gaan doen.

Hoi Leonie,
Kun je iets meer over jezelf vertellen? Ben je getrouwd? Heb je een vriend? Kind? Dieren?

Ik zoek voornamelijk voor de gezelligheid mensen. Inderdaad om mee uit te gaan, maar ook om gezellig bij elkaar thuis op bezoek te komen, voor de gezelligheid. Kletsen, kopje koffie of thee natuurlijk. Borreltje drinken, of uitgaan en iets ondernemen, van iets simpels, naar de stad of bios of noem maar....skaten, als het butget het toelaat. groetjes Smile

Groetjes, Leonie


Aha Oke gezellig!

Ik ben gewoon single, ik woon nog thuis bij mijn ouders..

Ik heb geen dieren thuis, we hadden wel een hond maar dies inmiddels al 5jaar overleden.
Ik doe geen sport ik hou de niet zo van heel misschien ga ik weer op fitness om toch wel in beweging te blijven. en ik ben met school gestopt waarom omdat ik de opleiding niet meer zo leuk vond deed bloem&design, voor namelijk in een bloemenwinkel. en doe nu op het moment even niks ja werk aan zoeken!

Heb jij nog leuke hobbys ? en wat doe je zoals qua werk ?

Groetjes, Leonie



Mariannaxx schreef:Wie wil er net als ik wel eens gezellig naar de bios, of dansen. Of wie heeft een vriend of man en wil samen met mij en mijn man een gezellig avondje hebben, of iets ondernemen. Uiteten gaan of met z'n allen naar de bios of gewoon een leuke avond thuis. Als het klikt tenminste Laughing Ben jij diegene die hier wel aan voldoet. Ben je eerlijk, en oprecht. Laat wat van je horen. groetjes Like a Star @ heaven

Mariannaxx



elise1985 schreef:Hoi hoi,

ook ik ben op zoek naar gezelligheid! Ben 26, in een relatie maar niet samenwonend. Wil graag mijn eigen kring uitbreiden en leuke dingen doen, niet alleen maar de koetjes en kalfjes maar een hechte vriendschap.

Groetjes, Elise

Hoi Elise,

Leuk dat je hebt gereageerd. Ik zoek ook vriendschap die wat betekend tegenwoordig. Wat zijn jouw hobbies, of wat vind je leuk om te doen, ondernemen. Heb je huisdieren? Wat voor werk doe je?
Ik werk gewoon bij mij eigen thuis, heb ook een kindje. Die is nog jong. Verder heb ik honden als huisdier, en hou van veel leuke dingen ondernemen. Maar ook van thuis lekker babbelen, met een kopje koffie of wat ook. Verder hoop ik dat het gauw lekker weer gaat worden, heb zin in de zomer. Vond de winter ook echt wat hebben hoor. Sneeuw, prachtig en dan schaatsen heerlijk. Maar de zon is toch ook wel fantastisch als die weer gaat schijnen. Vorig jaar veel te weinig gehad. Doe momenteel ook een cursus. Groetjes Marianna

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum