vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Omgeving vlijmen drunen DB west (kletsen/gamen/filmpie/bordspel/stappen)

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Caranda

Caranda

Hoi Allemaal,

Veel van mijn kennissen wonen net aan de verkeerde kant van Den Bosch en daar rij je gewoon niet zomaar even naar toe voor een bakje koffie zeg maar. Daarom ben ik op zoek naar wat meer mensen in de directe omgeving. Lekker dichtbij zodat je wat makkelijker afspreekt. Smile
Zal even wat over mezelf vertellen, hou van een goed gesprek en lekker op de bank hangen met een filmpje of lekker xboxen.
Verder ga ik graag op stap, maar zit nu wat meer thuis door knieproblemen. Hou wel ontzettend van muziek en dansen dus zodra deze weer beter zijn, wordt stappen zeker weer aan mijn lijstje toegevoegd! Cool
Verder speel ik heel graag bordspelletjes, hou ik van lekker eten, sport ik normaal graag(nu dus ook even wat minder). Ik hou van eerlijke niet te flauwe mensen, liefst ook met een beetje de zelfde interesse natuurlijk.Smile Ik weet dat mijn hobbies en bezigheden niet zo heel standaard meiden dingetjes zijn, maar ga er vanuit dat er wel meer meiden rondlopen zoals ik haha.

Als je een berichtje of reactie achter laat hoor je zeker van mij!

Groetjes

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum