vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

vriendin, omgeving woerden, gezelligheid, kletsen, ontspannen, sporten, stappen,

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gast


Gast

Ik (single vrouw) 29 jaar, zoek een leuke vriendin; gezelligheid, kletsen, sauna, stappen, sporten, enz

Ben jij (26-35 jaar) ook op zoek naar een lieve vriendin waarmee je leuke dingen kan ondernemen? Ik ben nu een paar maanden gescheiden en heb het gevoel dat ik alleen ben en een beste vriendin mis. Ik wil graag gezellig kletsen, en sta open voor veel nieuwe dingen, ik houd ervan om een dagje te ontspannen, in de sauna. Ook vind ik het leuk om een avondje te stappen. Wandelen, samen koken, appen, sporten...noem maar op (als het gezellig is vind ik veel leuk) Verder heb ik 2 kindjes en ik werk parttime. Ik ben respectvol, eerlijk, betrouwbaar, ruimdenkend, direct en vrolijk. Heb jij ook tijd over, vind je het fijn om dingen te delen en zou je het leuk vinden om tijd te besteden met een vriendin? (Het liefst iemand uit de omgeving van woerden) Stuur dan een mail waarin je jezelf voorstelt. Je mag me alles vragen, hopelijk leren we elkaar beter kennen.

Tot snel!

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum