vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

gezellig kletsmaatje gezocht

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1gezellig kletsmaatje gezocht Empty gezellig kletsmaatje gezocht za feb 25, 2012 11:52 am

lisca62



Hallo dames,

ik zou graag iemand kennen in Amsterdam waar ik af en toe mee kan kletsen, en wellicht wat leuke dingen doen zoals b.v. naar de film, concertbezoek, museumbezoekje, de natuur opzoeken, winkelen etc.

Ik ben 49, amsterdamse, heb het hart goed op de tong, hou erg van natuur, dieren, gekke dingen doen, zon, lekker eten, muziek.

Zijn er nog vrouwen die ook in de stad wonen en te weinig contacten hebben? Wie weet klikt het.

grtjs,
lisca Cool

2gezellig kletsmaatje gezocht Empty Re: gezellig kletsmaatje gezocht za feb 25, 2012 10:04 pm

willeke



Hoi Lisca,

Leuk dat je op het forum zit, helaas woon je in Amsterdam en ik in Den Haag.
Ik zit nog niet zo lang op dit forum, heb me van de week geregistreerd maar er is helaas niet zo veel beweging.
Vandaar dat ik eigenlijk ook overal maar op reageer.. trouwens, A'dam is nou ook niet zo vreselijk ver weg van het Haagse en een treinkaartje van het Kruidvat of de Blokker is ook zo gekocht Very Happy (zei de consuminderaar Cool )
Weet je, we zien wel hoe het hier verder verloopt, admin gaat updaten maar ik zou ook best wat meer actieve leden zien op het forum.
We zien het wel, het lijkt me leuk als het forum actief wordt dan worden afstanden misschien ook wel kleiner....

Groetjes
Willeke

3gezellig kletsmaatje gezocht Empty hoi za jun 16, 2012 1:28 pm

Ladybo



Hoi Lisca,

Ik woon ook in Amsterdam (en geboren en getogen). Heb door werk en wisselende diensten van mijn echtgenoot niet veel tijd om actief een sociaal leven op te bouwen. Vind het daarom wel leuk dat forums zoals dit bestaan om mensen te ontmoeten. Ik ben 50 jaar maar voel dat nog niet zo Smile Zou graag meer van je en over je te horen.

Groetjes,
Wendy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum