vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Opzoek Naar Leuke Vriendin In En Rond Utrecht, Leeftijd Maakt Niet Uit!

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Jamieee

Jamieee

Hey meiden!

Mijn naam is Jamie (23 jaar) en ik woon sinds een jaartje in Utrecht samen met mijn vriend, zelf kom ik uit Zwolle. Vind het in Utrecht heel erg leuk alleen mis ik wel wat vriendschappen en meiden om leuke dingen mee te gaan doen. Het maakt mij niet uit van welke leeftijd je bent of dat je kinderen hebt, alleen geen probleem, als het maar goed klinkt. Ik hou van gezellige wat gaan drinken samen, uit eten te gaan, filmpje te kijken, bioscoopje, samen te koken, weekendje weg, van alles! Maar ik ben wel echt opzoek naar een maatje!

Liefs,

Jamie

Chantalbs



Hoi Jamie,

Dit kan nogal wat stuntelig overkomen, want dit is de eerste keer dat ik op een oproep als deze reageer!

Ik ben 22 jaar en woon in Houten, vlakbij Utrecht. Ook ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik heb een fulltime baan en ik volg momenteel ook een studie. Ik ben bijna 4 jaar samen met mijn vriend. Hij is een stukje ouder dan ik. We zijn momenteel bezig met de bezichting en hopelijk de aankoop van een huis in Veldhuizen, de Meern.

Ik ben gek op films kijken, lekker kletsen, thee leuten, een hapje eten, koken, naar de bioscoop en winkelen. Ik hou niet zo van uitgaan, disco's en kroegen. Ik ben vrij veel bezig met gezond eten en sinds kort ook weer met sporten.
Wie weet klikt het wel tussen ons Smile

Ik hoor graag van je!

Groetjes, Chantal

Denisedijkshoorn



Hallo Jamie,

Ik vond dat je een spontaan berichtje had, wat ook wel op mij sloeg!
Ben Denise 25 jaar, 1.5 jaar wonend in maarssen, kom zelf uit Vlaardingen! Woon samen met mijn vriend, kat en hond! Werk op een buitenschoolse opvang in Rotterdam! En zoals jij ook verteld... Ik zoek ook een maatje! Mijn vriendinnen familie wonen in Vlaardingen! Hier in maarssen heb ik niet zoveel, zou het weg leuk vinden om iemand te hebben om mee te kunnen winkelen, samen eten, bankhangen, wat drinken, biosje, theater! Gewoon samen kletsen, roddelen, gezellig lachen en huilen! Iemand bij wie ik mezelf kan zijn en terecht kan!
Wat doe jij voor werk? Ook hierheen verhuist voor de liefde?
Jeejtje best een lang berichtje Smile
Hopelijk vind je het leuk lezen Smile

Gr. Denise

mel88



hoi hoi meiden.
hier nog iemand die opzoek is naar een maatje..om leuke.dingen maar ook minder leuke dingen mee te kunnen delen.
woon sinds 1,5 jaar in maarssen werk daar in een verzorgingshuis.
lijkt t je gezellig om in contact te komen voeg me toe op fb kunnen we gezellig kletsen. en elkaar leren kennen.
mellany haazer is mijn fb.
groetjes mel

5Opzoek Naar Leuke Vriendin In En Rond Utrecht, Leeftijd Maakt Niet Uit! Empty gezellig! wo maa 13, 2013 7:11 pm

Melissaa



Hoi dames!

Wat fijn om te zien dat ik niet de enige ben die is verhuisd en die zin heeft om met meiden wat leuks te doen.

Ook ik wil graag in contact komen met leuke meiden. Zelf ben ik 23 jaar en woon in Gorinchem. Het lijkt me leuk om nieuwe meiden te leren kennen om gezellig te winkelen, kletsen, koken, alles wat vrouwen graag doen!

Stuur me een berichtje, misschien leuk om een keer iets met een aantal dames te doen?

Groetjes!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum