vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gezellige vriendin gezocht in Utrecht/Leidsche Rijn/Vleuten/De Meern

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Chantalbs



Leuk dat je even bij mijn oproepje kijkt!

Ik ben 23 jaar en woon in Vleuten. Ik zou het leuk vinden om wat meer contacten te leggen en misschien een gezellige vriendin er aan over te houden.

Ik heb een fulltime baan in Maarssen en ik volg momenteel ook een studie. Ik vind cursussen volgen en leren leuk, dus ik ben alvast aan het kijken naar wat nieuws! Ik ben bijna 5 jaar samen met mijn vriend. We wonen nu een half jaar samen in een heerlijk appartement.

Ik ben gek op lekker kletsen, koken, naar de film, een hapje eten of high tea-en en shoppen. Lekker thuis hangen met een kop thee of een stuk wandelen (leuk als je een hond hebt!) vind ik ook heerlijk! Ik hou niet zo van uitgaan en feesten. Ik hou wel van lekker gezond eten en sporten. Vind het altijd interessant om hier meer over te lezen, en leuke recepten en work-outs uit te proberen. Het is natuurlijk niet erg als jij dit niet hebt, ieder zijn ding!

Ik zou het leuk vinden om meiden te ontmoeten in de buurt van Vleuten/De Meern/Utrecht. Leeftijd maakt me niet zo veel uit, als we maar wat dingen gemeen hebben.
Laat wat van je horen! Ik vind het leuk om je te leren kennen. Wie weet klikt het wel tussen ons  Very Happy 

Groetjes, Chantal

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum