vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

sportmaatje Hilvarenbeek

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1sportmaatje Hilvarenbeek Empty sportmaatje Hilvarenbeek wo maa 20, 2013 12:18 pm

Gast


Gast


Hallo meiden,

Is er iemand die ook sport bij de Hispohal (Laco sportcentrum)in Hilvarenbeek?
Die het ook moeilijk vind om zichzelf te motiveren om daadwerkelijk ook te gaan?
Zou het leuk vinden om iemand te leren kennen waarmee ik samen kan gaan zwemmen of fitnessen Smile
Of misschien een leuke groepsles....

Groetjes Selvedina

2sportmaatje Hilvarenbeek Empty Re: sportmaatje Hilvarenbeek di okt 08, 2013 11:00 pm

joyce88



Hoi selvedina

Geen idee of je inmiddels al sportmaatje gevonden hebt? Ik woon vlakbij hilvarenbeek en ben net gestopt met roken en ik wil graag weer aan mijn conditie gaan werken.
Maar vind het niet erg leuk om alleen sportschool te gaan bezoeken Wink gezelliger met iemand samen.ik ben 25 heb een vriend. Ben geen flink uitgaanstype. Houd van gezellige dingen, bios, wandelen, uiteten, stadten etc.

Mocht het je aanspreken hoor ik graag van je!

Gr. Joyce

3sportmaatje Hilvarenbeek Empty Re: sportmaatje Hilvarenbeek di okt 08, 2013 11:00 pm

joyce88



Hoi selvedina

Geen idee of je inmiddels al sportmaatje gevonden hebt? Ik woon vlakbij hilvarenbeek en ben net gestopt met roken en ik wil graag weer aan mijn conditie gaan werken.
Maar vind het niet erg leuk om alleen sportschool te gaan bezoeken Wink gezelliger met iemand samen.ik ben 25 heb een vriend. Ben geen flink uitgaanstype. Houd van gezellige dingen, bios, wandelen, uiteten, stadten etc.

Mocht het je aanspreken hoor ik graag van je!

Gr. Joyce

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum