vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Leuke vriendinnen omgeving Hilvarenbeek :)

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gast


Gast

Hallo meiden,

Ik ben net aangemeld en lijkt me leuk om via deze weg leuke meiden te leren kennen uit de omgeving waar ik woon.
Ik ben Selvedina 31 jaar oud, ik kom oorspronkelijk uit Rotterdam en ben op 1april 2011 in Hilvarenbeek gaan wonen samen met mijn vriend.
Ik zou het graag nieuwe mensen leren kennen maar aangezien ik niet van het uitgaans leven ben kom ik niet zo heel veel mensen tegen Wink
In 2010 heb ik mijn studie voor activiteitenbegeleidster afgerond(SPW4) maar kan helaas niet zo makkelijk iets vinden op dat vlak.
Mijn hobby's zijn: corresponderen door middel van brieven, leuke dingen ondernemen met vriendinnen en nieuwe mensen leren kennen,lezen van een leuk tijdschrift of een goed boek, zwemmen ben lid van de Hispohal (Laco), muziek luisteren vind veel mooi, knutselen, koken &bakken, concerten, dierentuinen, nieuwe vakantie bestemmingen, musicals etc etc zoveel leuke dingen die je kunt ondernemen maar die niks aan zijn om alleen te gaan doen. Herken je jezelf in mijn verhaal dan zie ik heel graag een berichtje van je terug Very Happy ook als je meer wilt weten van mij Wink

Groetjes Selvedina

jessica82

jessica82

hoi ik weet niet of je nog opzoek bent naar nieuwe vriendschappen.

ik kom uit waalwijk en ben 31 ik woon daar samen met mijn vriend en onze hond.
misschien leuk om in contact te komen.

groetjes jessica

3Leuke vriendinnen omgeving Hilvarenbeek :) Empty hoi do aug 29, 2013 11:32 am

kimmie12



ik heet corinne en ben 29 jaar oud.
en woon zelf in brabant.
ik las op vriendinnengezocht forum dat je ook een goede vriendin zocht ik dacht ik reageer even op je oproep.
ik heb zelf ook een hondje ze is een maltzer super lief.

ik hoop van je te horen.

gr.corinne

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum