vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

hoi ik ben kim , gemeente oss

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1hoi ik ben kim , gemeente oss Empty hoi ik ben kim , gemeente oss do mei 24, 2012 11:04 am

kimmetje

kimmetje

hoi ik ben kim kraus
ik woon in ravenstein gemeente oss.
ben 31 jaar , getrouwd, 2 kinderen, een meisje van 3 en een jongen van 5.
ik werk 2,5 dag in de kinderopvang.
verder vind ik het leuk om op internet en in tijdschriften te neuzen op zoek naar leuke hebbedingetjes, ideeen voor feestjes en leuke knutsels.
naast het werk heb ik het druk met mijn zoontje naar school brengen, het huishouden, mijn kleine meisje bezig houden, in het weekend boodschappen doen, bij familie op de koffie gaan, maar door de drukte kom ik niet echt toe aan dingen voor mezelf te doen.

dat ben ik nu wel aan het proberen want ik heb een nieuwe hobby, ik bak en decoreer taarten en cupcakes, neem maar eens een kijkje op mijn blog:


ik ben een beetje eigenwijs,soms ongeduldig, hou van humor en hou van lekker kletsen over vanalles en niets.

ik ben op zoek naar een leuke meid in de omgeving oss of de andere kant op in omgeving wijchen ( in gelderland heb ik ook een oproepje geplaatst) om gewoon eens lekker mee te kletsen over alles wat ons bezighoud en als het goed klikt een leuke vriendschap op te bouwen.samen thee/koffie leuten met gebakje erbij of naar de film gaan of zo.


hoi ik ben kim , gemeente oss Dsc06010

http://www.cupcakesenzo.blogspot.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» hoi ik ben kim , gemeente oss

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum