vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe baan, nieuwe woonomgeving!...nieuwe vriendin(nen)?

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Oracabessa

Oracabessa

Hallo meiden en dames! Smile

Mijn naam is Lotus en ben een vrouw van bijna 36 jaar (nog maar een paar nachtjes slapen). Ik heb een prachtige dochter van bijna 4 jaar (zij moet diezelfde paar nachtjes +2, haha). Zeer binnenkort zal ik, als het allemaal meezit, verhuizen naar de omgeving van Arnhem; ik heb daar in de buurt een nieuwe baan en zoek daar een woonplek. Ik sta aan het begin van een nieuwe, frisse start. Heb er zin in, soms slaat de 'paniek' natuurlijk ook toe, en kan niet wachten tot het eenmaal zover is. Ik merk nu ik ouder, rijper klinkt leuker Wink, wordt, dat ik meer de behoefte heb aan gezellige, ondernemende meiden cq dames om mij heen. Een extra vriendin is nooit weg toch?!

Ik hoop hier met een paar een leuke tijd te hebben, lekker te kletsen over vanalles en nog wat. Wie weet ontstaat er een fijne nieuwe vriendschap met iemand!

Ik hoop snel van jullie te horen.

Liefs,
Lotus

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum