vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

dierenvriendin gezocht om paard te delen Oldebroek

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

cufa



Hallo iedereen,
Ik ben een jonge vrouw van 37 jaar, geen kinderen, maar met een passie voor dieren.
Ik zoek een leuke vriendin waarmee ik mijn paard kan delen tegen een kleine vergoeding.

Een tijdje terug was ik op zoek naar iemand voor mijn paard, maar ik krijg alleen reacties van kinderen of jonge meiden, maar ik wil graag iemand van mijn eigen leeftijd waarmee ik gesprekstof heb, en af en toe buiten het paard om wat leuks mee kan ondernemen.

Je hoeft geen rij-ervaring te hebben of wedstrijdambities, gewoon gezellig afspreken en genieten van/met mijn paard.
Ik kan je de basis van het paardrijden wel leren, dus ook als je wilt leren paardrijden mag je reageren.

2dierenvriendin gezocht om paard te delen Oldebroek Empty Leuk di mei 22, 2012 10:28 am

Gast


Gast

Jammer zeg dat het wat ver weg is, ik ben een echte paardengek, heb 14jr gereden en ook aan wedstrijden gedaan/buitenritten in buitenland etc.

3dierenvriendin gezocht om paard te delen Oldebroek Empty Paardenvriendinnen do mei 24, 2012 2:54 pm

cufa



Leuk dat je even reageerde!!
Ik heb inmiddels iemand van mijn eigen leeftijd gevonden die zelf een paard heeft, waar ik 1x p/mnd mee kan afspeken om een ritje te maken.
Ik zit hier nog maar een paar jaar en heb dus nog niet veel vriendinnen op paardengebied, maar langzaam aan wordt het clubje groter.

Groetjes!!

Moni30677



Hallo, ik zie dat je oproep al oud is maar reageer toch even. Ik heb zelf een paard maar ken weinig mensen in de omgeving van Hulshorst waar ik woon. Zou leuk zijn iemand te vinden van mijn leeftijd (36) met dezelfde liefde voor paarden.

Hoor graag van je.
Groetjes monique

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum