vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vriendinnen gezocht in Gelderland.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Vriendinnen gezocht in Gelderland. Empty Vriendinnen gezocht in Gelderland. zo maa 18, 2012 3:41 pm

AJB





Hallo, ik ben Anja Breeman, 37 jaar en moeder van twee lieve dochters van 10 en 13 jaar. Ik ben op zoek naar een gezellige vriendin om samen leuke dingen mee te doen. De weekenden dat de meiden bij hun vader zijn, zou ik graag eens wat leuks en gezelligs willen doen, maar dan is er niemand om mee af te spreken.. Wie herkent dit? Ik heb wel een paar lieve vriendinnen, maar ze hebben het allemaal te druk om zo nu en dan eens af te spreken.. Ik hou van gezellig winkelen, wandelen langs het strand, sauna, of gewoon eens gezellig bellen, of een keertje koffie drinken.. Ik werk in de kinderopvang, en ben lief en vrolijk in de omgang, hou van mensen met gevoel voor humor!Ik woon in Culemborg..
Groetjes Anja Smile

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum