vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

vriendin gezocht

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1vriendin gezocht Empty vriendin gezocht di feb 28, 2012 8:30 pm

bianca1978



Ik allenstaande 33 jarige moeder van 3 kids woonachtend in hoek van holland zoek een leuke vriendin om leuke dingen mee te doen. Met kids Of zonder maakt niet uit

2vriendin gezocht Empty Re: vriendin gezocht do apr 12, 2012 3:15 pm

fulltime mama



Hoi Bianca,

Ik ben 29 jaar en moeder van twee kids. Je oproepje spreekt me aan, ben je nog op zoek?

Groetjes!

3vriendin gezocht Empty Re: vriendin gezocht do apr 12, 2012 10:40 pm

nathalie401971



fulltime mama schreef:Hoi Bianca,

Ik ben 29 jaar en moeder van twee kids. Je oproepje spreekt me aan, ben je nog op zoek?

Groetjes!



Hoi, ik ben ook op zoek naar leuke vriendinnen met kids, zodat we leuke dingen kunnen doen met de kids. Ik ben Nathalie 40 jaar en woont in Hoek van Holland en een zoontje van 8 jaar.

Hoop op een snelle reactie.

4vriendin gezocht Empty Re: vriendin gezocht do apr 12, 2012 10:41 pm

nathalie401971



bianca1978 schreef:Ik allenstaande 33 jarige moeder van 3 kids woonachtend in hoek van holland zoek een leuke vriendin om leuke dingen mee te doen. Met kids Of zonder maakt niet uit

Hoi Bianca,

Ook ik ben op zoek naar leuke vriendinnen uit de omgeving westland, het liefst ook met kids zodat we ook leuke dingen met de kids kunnen gaan doen.
Ik ben Nathalie 40 jaar en heb 1 zoontje van 8 jaar.

Ik hoop op een snelle reactie.

Groetjes Nathalie

5vriendin gezocht Empty Re: vriendin gezocht vr apr 13, 2012 6:45 am

fulltime mama



nathalie401971 schreef:
fulltime mama schreef:Hoi Bianca,

Ik ben 29 jaar en moeder van twee kids. Je oproepje spreekt me aan, ben je nog op zoek?

Groetjes!



Hoi, ik ben ook op zoek naar leuke vriendinnen met kids, zodat we leuke dingen kunnen doen met de kids. Ik ben Nathalie 40 jaar en woont in Hoek van Holland en een zoontje van 8 jaar.

Hoop op een snelle reactie.

Hoi Nathalie!

Leuk! Mijn zoontjes zijn wel wat jonger 2 en 9 maanden..... Misschien een te groot leeftijdsverschil?
En anders kennis maken via de mail?

Groetjes!

6vriendin gezocht Empty Re: vriendin gezocht za apr 14, 2012 10:49 pm

nathalie401971



fulltime mama schreef:
nathalie401971 schreef:
fulltime mama schreef:Hoi Bianca,

Ik ben 29 jaar en moeder van twee kids. Je oproepje spreekt me aan, ben je nog op zoek?

Groetjes!



Hoi, ik ben ook op zoek naar leuke vriendinnen met kids, zodat we leuke dingen kunnen doen met de kids. Ik ben Nathalie 40 jaar en woont in Hoek van Holland en een zoontje van 8 jaar.

Hoop op een snelle reactie.

Hoi Nathalie!

Leuk! Mijn zoontjes zijn wel wat jonger 2 en 9 maanden..... Misschien een te groot leeftijdsverschil?
En anders kennis maken via de mail?

Groetjes!

Hoi,
Maak niet echt uit hoor het leeftijdsverschil? Maar waar woon je en vertel eens wat meer over jezelf.

Groetjes Nathalie

7vriendin gezocht Empty Re: vriendin gezocht di maa 26, 2013 3:09 pm

mari75



Hoi Bianca,

Al weer tijd geleden maar ben je nog op zoek naar een vriendin...ben 38 jaar en 2 kinderen.

ik hoor het wel.

groetjes,
Marion

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum