vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Even voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Even voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Even voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vr sep 09, 2011 11:50 am

Bianca36



Hallo allemaal,

Ik ben Bianca, 36 jaar (bijna 37), ik woon in Hulshorst valt onder gemeente Nunspeet. Ik ben werkzaam in de thuiszorg als verzorgende.

Oorspronkelijk kom ik uit Dordrecht, maar ik ben sinds afgelopen mei gaan samenwonen met mijn vriend in Hulshorst.
Dit was een hele overgang voor mij, in een keer vanuit een stad naar een dorp, maar ik moet zeggen dat het me niet is tegengevallen.

Maar het enige wat ik nu hier wel mis, zijn vrienden. Daarom heb ik me hier op dit forum ingeschreven, in de hoop zo leuke contacten op te doen.

Ik ben een spontane meid, die van gezelligheid houd, dat kan uitlopen van een gezellig bakkie koffie of gezellig iets leuks ondernemen met iemand, lekker winkelen of een gezellig bioscoopje pakken. Ook mag ik graag lekker eten en kletsen is mijn grote hobby hhihi.

Nou mocht je intresse hebben in een leuk gesprek laat het me maar weten.

groetjes bianca

2Even voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty welkom do sep 15, 2011 12:28 pm

kim



leuk dat je er ook bij bent!
ik hoop dat je snel een reactie op je oproepje krijgt!

groetjes kim

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

3Even voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Welkom zo sep 18, 2011 10:54 pm

Mariannaxx



Hoi, leuk je op deze site te zien, ik ben er zelf ook net op. Hoop dat je gauw reacties krijgt.

groetjes Mariannaxx flower

Mariannaxx



Bianca36 schreef:Hallo allemaal,

Ik ben Bianca, 36 jaar (bijna 37), ik woon in Hulshorst valt onder gemeente Nunspeet. Ik ben werkzaam in de thuiszorg als verzorgende.

Oorspronkelijk kom ik uit Dordrecht, maar ik ben sinds afgelopen mei gaan samenwonen met mijn vriend in Hulshorst.
Dit was een hele overgang voor mij, in een keer vanuit een stad naar een dorp, maar ik moet zeggen dat het me niet is tegengevallen.

Maar het enige wat ik nu hier wel mis, zijn vrienden. Daarom heb ik me hier op dit forum ingeschreven, in de hoop zo leuke contacten op te doen.

Ik ben een spontane meid, die van gezelligheid houd, dat kan uitlopen van een gezellig bakkie koffie of gezellig iets leuks ondernemen met iemand, lekker winkelen of een gezellig bioscoopje pakken. Ook mag ik graag lekker eten en kletsen is mijn grote hobby hhihi.

Nou mocht je intresse hebben in een leuk gesprek laat het me maar weten.

groetjes bianca

Hoi Bianca,

En heb je al wat vriendinnen gevonden via deze site. Ik namelijk nog niet. Daarom reageer ik nu op jouw. En ben benieuwd of je nog zoekende bent.
Ik woon zelf in amersfoort. En ben op zoek naar gezelligheid, eventueel winkelen, koffie drinken, kletsen. Het is niet dat ik geen contacten heb, maar ben wel op zoek naar meer contacten. Want de contacten die ik heb, werken of zijn ook druk met hun eigen leven. Ik ben benieuwd of je nog geintereseerd bent of niet. hoor graag van je , groetjes margreet

5Even voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Re: Even voorstellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo okt 06, 2013 11:50 am

cleeuwen



Hoi ik ben idd ook benieuwd

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum