vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik ben op zoek naar een leuke meid,leuke meiden waar ik een serieuze blijvende vriendschap mee op kan bouwen in de leeftijd van 31tot35 Provincie Groningen.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Vlinder,31



Hallo.flower 

Iedereen die mijn berichtje leest.
Ik ben een leuke gezellige meid van 31jaar.
En zou het erg leuk vinden om via deze site met meiden van mijn leeftijd in contact te kunnen komen om een leuke serieuze blijvende vriendschap op te bouwen.
Wie ben ik.
Ik ben een leuke sociale gezellige ingestelde meid.
Die erg van het leven geniet,en alles uit het leven haalt en wil halen.
Ik hou erg van lezen zowel een goed boek als een leuk tijdschrift.
Vindt het erg leuk om te sporten,Hou erg van creatief bezig zijn denk hierbij aan zelf kaarten maken,Decopatchen,Van leuke kralen sieraden maken.
Vindt het ook erg leuk om naar het theater te gaan.
Of een dagje heerlijk naar Fontana,of ergens lekker zwemmen.
Vindt het ook erg leuk om een dag te gaan winkelen,en daarna uit eten te gaan,of alleen uit eten te gaan.
Heerlijk op een terrasje te zitten en eindeloos mensen kijken,Heerlijk.
Wat hoop ik te vinden,Ik hoop via deze site een meid of meiden te vinden waar ik een leuke serieuze blijvende vriendschap mee kan opbouwen.
Iemand die niet na 1keer afspreken,nooit meer iets van zich laat horen.
En ik hoop ook echt iemand te vinden die mij nooit en te nimmer zou veroordelen,en mij ten alle tijde accepteert en respecteert voor de persoon die ik ben.
Iemand die mij in mijn waarde laat,en waar ik het wanneer we elkaar ook zouden zien het altijd leuk en gezellig mee kan hebben.
Ik woon in de Provincie Groningen,En zou het dan ook heel erg leuk vinden om meiden uit deze omgeving te leren kennen,Maar mocht je ergens anders wonen en kun je je vinden in mijn verhaal dan mag je altijd reageren,misschien kunnen we via de mail een leuk contact opbouwen.
Ik hoop echt op leuke reactie,s van meiden die net als ik ook echt op zoek zijn naar een serieuze blijvende vriendschap.
Je krijgt altijd een berichtje van mij terug.
Lieve Groet Ingrid.flower 

2Ik ben op zoek naar een leuke meid,leuke meiden waar ik een serieuze blijvende vriendschap mee op kan bouwen in de leeftijd van 31tot35 Provincie Groningen. Empty Hoihoi!! wo okt 02, 2013 10:55 am

flowergirl79



Dacht dat ik al gereageerd had op je oproepje, maar volgens mij is er iets misgegaan....nog maar een poging wagen dus!
Ik ben een 34 jarige meid en ik woon in Winschoten. Ik heb 2 kids van 12 en 9 jaar die gedeeltelijk bij mijn ex wonen. Inmiddels woon ik alweer een tijdje samen met mijn nieuwe vriend. Helaas ben ik door de scheiding vriendinnen verloren en via deze weg zoek ik dus een spontane, eerlijke meid om leuke meidendingen mee te gaan doen!
Ik houd van sporten, dansen, muziek, uitgaan, winkelen maar vind het ook heerlijk om lekker languit op de bank een goed gesprek te hebben. Ik ben ook positief ingesteld en houd erg van een lolletje.
Saunabezoekjes vind ik ook heerlijk, lekker ontspannen. Bad Nieuweschans klinkt mij dus als muziek in de oren.
Ik ben niet zo heel creatief ingesteld...wel houd ik op zijn tijd van een goed boek en ik houd ook van schrijven....
Het zou leuk zijn als je reageert!!

Liefs, Karin


Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum