vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

mensen uit de omgeving van Asten

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1mensen uit de omgeving van Asten Empty mensen uit de omgeving van Asten di jul 09, 2013 7:53 pm

Sceptica



Hoi meiden,

Ik ben eigenlijk op zoek naar twee vriendinnen, of eentje die beide eigenschappen heeft, dat is natuurlijk nog handiger: Wink 

-ik zoek een toffe meid om samen mee te gaan paardrijden, gewoon samen lessen op de manege, buitenritten maken, of misschien heb je wel twee paarden die gereden moeten worden. Het maakt me allemaal niet zo heel veel uit, samen is gewoon leuker dan altijd in mijn eentje naar de manege te moeten gaan.

-ook zoek ik een leuke nerdige meid. Wink Eentje die net als ik van gamen, science fiction, wetenschap en weet ik veel wat houdt. Gewoon eentje om lekker mee te ouwehoeren over andere dan "typische vrouwendingen".

Zelf ben ik, om nog een beetje meer info te geven, een bijna dertiger met een leuke man en twee lieve zoontjes, eentje van bijna drie en eentje van drie maanden.

Nog vragen? Stel ze gerust!

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum