vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ik zoek een gezellige vriendin

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1ik zoek een gezellige vriendin Empty ik zoek een gezellige vriendin di jul 09, 2013 2:10 pm

jehe



Hoi,
Ik ben op zoek naar een gezellige vriendin, om gezellig mee te mailen, kletsen, terrasje pakken en noem maar op.

Ik ben 57 jaar en woon in de omgeving van Breda. ik ga graag een keertje naar de film, eens lekker uit eten, maar gewoon lekker thuis met een vriendin buurten is ook leuk.

Het zou fijn zijn als je interesse is gewekt.

Groetjes

2ik zoek een gezellige vriendin Empty Re: ik zoek een gezellige vriendin do okt 03, 2013 11:46 am

luuske



jehe schreef:Hoi,
Ik ben op zoek naar een gezellige vriendin, om gezellig mee te mailen, kletsen, terrasje pakken en noem maar op.

Ik ben 57 jaar en woon in de omgeving van Breda. ik ga graag een keertje naar de film, eens lekker uit eten, maar gewoon lekker thuis met een vriendin buurten is ook leuk.

Het zou fijn zijn als je interesse is gewekt.

Groetjes
Hallo vriendin
Zelf ben ik ook zoekend naar een vriendin wat jij omschrijft
Maar ben zelf 46 , weet niet of dit voor je een probleem is .
Ik woon momenteel nog in breda maar ga over enkele maanden in zevenbergen wonen. Voor mij is breda geen probleem en ook leeftijd niet . Vriendinnen kennen geen verschil van leeftijd als het klikt . Laat maar weten vriendin hoe je hier over denkt en laat me maar weten
Groetjes luus
uit breda

3ik zoek een gezellige vriendin Empty Re: ik zoek een gezellige vriendin vr okt 04, 2013 9:19 pm

jehe



Hoi Luus,
Ik heb geprobeerd je een pbtje te sturen, ik weet niet of het is gelukt...ik vind het echt geen probleem dat je jonger bent dan ik...ik woon in Etten-Leur, dus dicht bij Breda en dicht bij Zevenbergen. Vertel eens iets over jezelf, werk je, heb je een partner, kinderen etc., ik ben erg benieuwd!
Ik ben alleen, werk niet meer, heb een getrouwde zoon en ook nog 2 hondjes, ik heb wel hobby's, ik houd enorm van gezelligheid..

Ik hoor graag van je

Groetjes

Jehe

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum