vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik zoek een maatje

+2
willeke
dianadekoning
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ik zoek een maatje Empty Ik zoek een maatje di sep 06, 2011 3:55 pm

dianadekoning




Hoi, Ik woon sinds enkele maanden in Gouda. Ik kom zelf uit brabant en heb daar mijn familie, kinderen en vrienden wonen.
Ik ben voor mijn grote liefde naar Gouda verhuist, maar het valt niet altijd mee om hier vaak zo eenzaam en alleen te zijn. Daarom zoek ik een maatje om mee te kletsen, koffie te drinken of leuke dingen te ondernemen. Very Happy

2Ik zoek een maatje Empty Re: Ik zoek een maatje ma feb 20, 2012 9:50 pm

willeke



Hoi Diana, ik zoek ook een maatje maar woon waarschijnlijk toch wel een beetje bij jou uit de buurt.
Ik woon namelijk in Den Haag maar dat is nu ook weer niet zoooo erg ver.
Nou ja, daar ik geloof ik de eerst ben die reageert maakt het ook niet zo veel uit, beter iemand dan niemand en misschien brengt het zo wat meer reacties op gang.
Even iets over mijzelf.
Ik ben Willeke en 48 jaar, in het Haagse wonende dus en dat doe ik al mijn hele leven.
Ik ben alleengaand en dat bevalt me prima.
Het punt is dat ik alleen maar vrienden heb in de buurt.
Ik heb nu nog maar twee vriendinnen, een in Brabant en een in Emmen Shocked
Mijn liefste en trouwste vriendin die ik al vanaf mijn 13de kende is 2 jaar geleden op haar 49 aan kanker overleden.
Ik mis haar erg maar ben wel blij dat ik haar zolang als mijn bijna zus heb mogen kennen, alleen heeft ze een grote leegte achter gelaten op het vrouwen vlak in mijn leven (letterlijk groot want ze was even breed als hoog Very Happy )
Vandaar mijn zoektocht.
Een beetje kletsen via het forum vind ik ook al leuk hoor, deze zoektocht begint voor mij pas en het is gewoon een spannende tocht, zo zie ik het maar.
Leuke en lieve mensen zijn altijd welkom in mijn leven.

Tot hoors hoop ik, ik ben benieuwd naar jouw verhaal en hoe je het verder doet in je "nieuwe" stad Smile

Groetjes
Willeke

3Ik zoek een maatje Empty Hoi Diana zo jul 29, 2012 12:31 pm

Soof



Hallo Diana,

Het is al een tijdje terug dat je jouw oproep plaatste, heb je inmiddels leuke contacten opgedaan? Kan er nog meer bij? Laughing
Ik ben net nieuw hier op de site en ook ik ben op zoek naar vriendinnen in Gouda e.o.
Lees mijn bericht die ik vandaag gepost heb, daar lees je meer over mij.
Ik zou het leuk vinden als je reageert.

groetjes van Sofie

4Ik zoek een maatje Empty Re: Ik zoek een maatje do maa 21, 2013 9:17 pm

linnepinnetje66



dianadekoning schreef:
Hoi, Ik woon sinds enkele maanden in Gouda. Ik kom zelf uit brabant en heb daar mijn familie, kinderen en vrienden wonen.
Ik ben voor mijn grote liefde naar Gouda verhuist, maar het valt niet altijd mee om hier vaak zo eenzaam en alleen te zijn. Daarom zoek ik een maatje om mee te kletsen, koffie te drinken of leuke dingen te ondernemen. Very Happy

hoi hoi allemaal ik ben lin 46 en zoek net al jij een leuke vriendin

en kwam jullie berichtjes tegen

lijkt me helemaal leuk om ergens koffie te drinken en wie weet klikt het leuke en komt er een hele leuke vriendschap
nou ik hoor het wel gr lin

5Ik zoek een maatje Empty Re: Ik zoek een maatje di apr 16, 2013 2:53 pm

Anne Marie



hai ik woon sinds nov 2012 in Waddinxveen en zoek vriendinnen rond deze plaats en zag je advertentie. leuk!! mss heb je nog behoefte aan vriendin om gezellige dingen te doen zoals kletsen terrasje en hobby's samen. ik hoor wel.
groetjes Anne Marie

6Ik zoek een maatje Empty Re: Ik zoek een maatje di apr 16, 2013 3:00 pm

Anne Marie



hai ik woon sinds nov 2012 in Waddinxveen en zoek vriendinnen rond deze plaats en zag je advertentie. leuk!! mss heb je nog behoefte aan vriendin om gezellige dingen te doen zoals kletsen terrasje en hobby's samen. ik hoor wel.
groetjes Anne Marie

7Ik zoek een maatje Empty Re: Ik zoek een maatje di apr 16, 2013 3:00 pm

Anne Marie



hai ik woon sinds nov 2012 in Waddinxveen en zoek vriendinnen rond deze plaats en zag je advertentie. leuk!! mss heb je nog behoefte aan vriendin om gezellige dingen te doen zoals kletsen terrasje en hobby's samen. ik hoor wel.
groetjes Anne Marie

8Ik zoek een maatje Empty Re: Ik zoek een maatje wo okt 16, 2013 1:47 pm

hartediefje29

hartediefje29

dianadekoning schreef:
Hoi, Ik woon sinds enkele maanden in Gouda. Ik kom zelf uit brabant en heb daar mijn familie, kinderen en vrienden wonen.
Ik ben voor mijn grote liefde naar Gouda verhuist, maar het valt niet altijd mee om hier vaak zo eenzaam en alleen te zijn. Daarom zoek ik een maatje om mee te kletsen, koffie te drinken of leuke dingen te ondernemen.  Very Happy
Hoi Diana,

Jou verhaal lijkt wel een beetje op die van mij 7 jaar gelee. Toen liet ik ook alles (fam,kids,vriendin) achter om bij mijn lievie in friesland te gaan wonen.Maar voor mij liep het niet goed af dus ik ben weer terug in leiden. Vriendinnen heb ik niet meer hier dus als je nog op zoek ben naar een maatje...

gr marina

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum