vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Even voorstellen:

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Even voorstellen: Empty Even voorstellen: do okt 10, 2013 5:19 pm

Gast


Gast

Ik ben Sylvana een meid van 28 jaar die opzoek is naar andere leuke meiden(van mijn leeftijd 24-34jaar).

Ik heb een soort van vriendin. Leren kennen tijdens een informatie cursus van ADHD/ADD(ik heb zelf adhd en zij add) en er was wel een soort van klik. Ik ben nu ongeveer een half jaar bevriend met haar en ze woont ong 10min(met de auto) bij mij vandaan. Iedere keer als we een afspraak geplant hebben krijg ik 's morgens weer een whatsappie van haar dat ze migraine heeft. Hier word ik ondertussen best wel moedeloos van! Want ik stel mij dan in op een leuke dag en blijf tenslotte weer alleen. En ik heb ook een beetje het idee dat ze niet helemaal eerlijk is tegen me.

Ik ben opzoek naar een meid die wel haar afspraak na komt. En eigenlijk in t bezig van rijbewijs/auto of bromcertificaat/scooter,brommer of fiets omdat je op geen andere manier bij mij kan komen. Ik woon op een zorgboerderij. Ik heb in 2005 een zwaar auto ongeluk gehad en in 2010 ben ik voor de 2e keer aangereden. Maar ik kan nog steeds lopen en auto rijden, Ik ben zelfstandig dus dat is allemaal geen probleem!(Amsterdam en Alkmaar ook geen probleem)

Ik zoek een meid die met mij naar de bios wilt, thuis filmpje kijken, spelletjes doen in t echt of op een spelcomputer, uiteten(ik ben dol op eten namelijk), uitgaan, serieus kletsen, gewoon kletsen en roddelen, zwemmen en sporten?

Ik heb wel wat beperkingen maar daar merk je dus niks van! Zoals je ziet kan ik dus nog alles doen!

Ik heb een vriend waar ik bijna 2jr een relatie mee heb. Ik had al een jaar een hondje(Chihuahua) Nike en sinds gister heeft hij er een vriendje bij gekregen(ook Chihuahua) Sate!

Kan je je hier in vinden?

Laat dan een berichtje achter! Hopelijk vind ik eens een leuke meid waar ik op kan bouwen en kan vertrouwen! Je krijgt het ook terug! Ik heb een goed luisterend oor en alles blijft ook tussen ons!

Groetjes,
Sylvana

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum