vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vriendinnen in Alkmaar?

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Vriendinnen in Alkmaar? Empty Vriendinnen in Alkmaar? za jan 01, 2011 8:59 pm

segaya



Hallo ik ben Segaya.

Hoewel ik al jaren op internet zit en daar al wat heel hechte vriendschappen aan over heb gehouden, zoek ik ook mensen in de buurt.
HET goede voornemen van dit jaar is dat ik uit mijn isolement wil komen.
Ik ben pas, afgelopen kerst,51 geworden.
Door mijn financiele situatie niet instaat om uit te gaan of te shoppen dus is het heel lastig om in kontakt te komen met mensen. ALs je dan ook nog mensen zoekt met een zekere diepgang dan wordt het heel moeilijk. Althans zo ervaar ik dat dan.
Heb dus nu de moed bij elkaar geschraapt en me hier ingeschreven als lid.
Whahhwhahw zul je altijd zien dat het een net beginnende site is, dus geduld zal een schone zaak zijn in deze naar ik vermoed!

Wat ik verwacht van een vriendin is wat ik zelf ook te bieden heb;
Eerlijkheid, trouw, loyaliteit ( wat niet betekent dat je elkaar naar de mond hoeft te praten)een zekere diepgang, geduld, humor, (die ook best wat aan de sarcastische kant mag zijn,zonder gemeen te worden)en de wil/ het voornemen energie in de vriendschap te steken.

Ik ben benieuwd,schrijf jij me?

2Vriendinnen in Alkmaar? Empty Hallo Segaya za aug 10, 2013 3:48 pm

monique1309



segaya schreef:Hallo ik ben Segaya.

Hoewel ik al jaren op internet zit en daar al wat heel hechte vriendschappen aan over heb gehouden, zoek ik ook mensen in de buurt.
HET goede voornemen van dit jaar is dat ik uit mijn isolement wil komen.
Ik ben pas, afgelopen kerst,51 geworden.
Door mijn financiele situatie niet instaat om uit te gaan of te shoppen dus is het heel lastig om in kontakt te komen met mensen. ALs je dan ook nog mensen zoekt met een zekere diepgang dan  wordt het heel moeilijk. Althans zo ervaar ik dat dan.
Heb dus nu de moed bij elkaar geschraapt en me hier ingeschreven als lid.
Whahhwhahw zul je altijd zien dat het een net beginnende site is, dus geduld zal een schone zaak zijn in deze naar ik vermoed!

Wat ik verwacht van een vriendin is wat ik zelf ook te bieden heb;
Eerlijkheid, trouw, loyaliteit ( wat niet betekent dat je elkaar naar de mond hoeft te praten)een zekere diepgang, geduld, humor, (die ook best wat aan de sarcastische kant mag zijn,zonder gemeen te worden)en de wil/ het voornemen energie in de vriendschap te steken.

Ik ben benieuwd,schrijf jij me?

3Vriendinnen in Alkmaar? Empty Hoi Segaya do aug 15, 2013 12:10 am

Plien54



Ik ben Plien en ik kom hier net binnenwandelen op zoek naar een vriendin in Alkmaar.
Ik ben inmiddels 59 jaar en het lijkt me leuk om ook eens iemand te hebben om eens een bakkie mee te doen.
Jouw bericht sprak me aan omdat ik denk dat we een beetje het zelfde zoeken.
Hopelijk hoor ik wat van je.

Groeten
Plien54

4Vriendinnen in Alkmaar? Empty test wo aug 21, 2013 8:14 pm

kim



testbericht:) 

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

5Vriendinnen in Alkmaar? Empty Hallo Plien wo aug 21, 2013 9:44 pm

segaya



Yesss...bedankt Kim, nu lukt het idd wel!

Zo even een dienstmededeling omdat het me gisteren niet lukte op een bericht te plaatsen.

Plien, mijn mailaccount was geblokkeerd vandaar dat ik je berichtmelding gisteren pas heb gekregen.
Fijn dat er zolang na mijn oproep toch reacties blijken te komen...geduld is dus idd een schone zaak.

Nu ben ik niet echt handig met de computer maar weet dan wel weer dat het niet echt handig is te veel persoonlijke zaken te plaatsen op openbare plekken... hoe gaan we dit aanpakken dus? Jij goede ideeen?Laughing 

groetjes Segaya

6Vriendinnen in Alkmaar? Empty Hallo Monique 1309, wo aug 21, 2013 9:47 pm

segaya



Ik zie dat je mijn bericht gekopieerd hebt en neem aan dat je op mijn bericht wilde reageren. Als dat niet zo is dan is het ok zo.

De laatste weken is mijn mail geblokkeerd geweest en heb ik dus niets doorgekregen vanaf dit forum ( oa dan).

Mocht je wel kontakt willen dan stel ik voor dat je even iets over jezelf verteld?lol! 

Groetjes Segaya

7Vriendinnen in Alkmaar? Empty hoe aanpakken. wo aug 21, 2013 11:58 pm

Plien54



Hoi Segaya,

Ons emailadres is bekend bij de beheerder.
We kunnen haar vragen of ze ons elkaars email wil sturen in een privebericht.
Lijkt je dat wat?
Fijn dat je hebt gereageerd trouwens:D 
Groetjes
Plien

8Vriendinnen in Alkmaar? Empty hai, do aug 22, 2013 1:09 am

segaya



Goed idee maar ik zie nu ook dat er de mogelijkheid bestaat om elkaar een pm te sturen. Dat ga ik dus maar even doen...je hoort dus van me.

Groetjes Segaya

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum