vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Gezellige meiden gezocht omgeving Leiden!

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Kiek



Hallo Allemaal,

Mijn naam is Maryken, ook wel Kiek genoemd, ik ben 41 jaar en woon samen met mijn man, drie katten cat en twee cavia's in Leiden.
Ik ben een geboren Brabantse (Ossendrecht) en woon nu sinds een jaar of 6 in Leiden, maar ik ken weinig mensen hier.
Mijn vriendinnen wonen allemaal een eindje uit de buurt en ik zou het zo leuk vinden om in deze omgeving mensen te leren kennen om bijvoorbeeld eens naar een musical te gaan of een dagje dierentuin, te shoppen, wandelen, uit eten enz. gewoon gezellige dingen doen.
Mijn grootste hobby is lezen study , maar doe ook graag creatieve dingen en ik ben gek op dieren en de heerlijkste tijd van het jaar: kerstmis!! santa
Ik hou niet van heel warm weer, hoewel ik zo'n lekker zonnetje in voor- en najaar heerlijk vind ben ik toch wel een echt wintermens, dus geen zon, zee en strand voor mij.
Misschien kunnen we elkaar een beetje leren kennen hier of via email en wie weet komt er een leuke vriendschap uit.

groetjes Kiek flower

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum