vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Yes!...Kletsen! :)

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Yes!...Kletsen! :) Empty Yes!...Kletsen! :) wo okt 20, 2010 4:46 pm

Oracabessa

Oracabessa

Aha... hier moet je zijn voor het gezellige kletsen! Very Happy
...en dat kunnen wij vrouwen wel...
Liefs,
Like a Star @ heaven Lotus Like a Star @ heaven

2Yes!...Kletsen! :) Empty hoi lotus do okt 21, 2010 11:59 am

kim



ik las net dat je binnenkort gaat verhuizen van friesland naar arnhem,
dat scheelt toch wel een eindje.kan me goed voor stellen dat af en toe de paniek toeslaat, ik persoonlijk zou het doodeng vinden!!
heb je familie in de buurt van arnhem wonen of is het voor jou helemaal nieuw?

ik hoop dat je gauw wat gezellige vriendinnen vindt.

groetjes van kim

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

3Yes!...Kletsen! :) Empty Re: Yes!...Kletsen! :) do okt 21, 2010 12:45 pm

Oracabessa

Oracabessa

Hi Kim

Het is allemaal nieuw! Een nieuwe baan, nieuwe woonplek, samen met mijn dochtertje. Er zit daar in de buurt wel familie, maar die tref ik wat minder vaak.
Ben er wel aan toe, mijn leven een beetje omgooien en 'opnieuw' invullen. Ik wilde een paar jaar terug, zelfs voor mijn dochtertje was geboren, al verhuizen en dan dichter bij een stad (meer mogelijkheden), maar mijn partner destijds wilde dat niet graag.
Nu ik sinds 2 jaar single ben, ga ik het doen! Very Happy
Ik vind het eng; veel alleen doen, de eerste nachten in een nieuw huis, een pittige baan, maar ook o zo leuk! Ik hoop dat mijn huis zo snel mogelijk verkocht wordt, dan kan ik tenminste echt stappen ondernemen.

Groetjes,
Lotus

4Yes!...Kletsen! :) Empty hoi vr okt 22, 2010 9:41 am

kim



ik vind het knap hoor dat je het doet, cheers
spannend voor je hoor!

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

5Yes!...Kletsen! :) Empty Re: Yes!...Kletsen! :) vr okt 22, 2010 10:45 am

Oracabessa

Oracabessa

Dank je wel! Smile

6Yes!...Kletsen! :) Empty Wintertijd zo okt 31, 2010 8:25 am

Oracabessa

Oracabessa

Goedemorgen allen,

Zit tot mijn schrik al een half uur beneden...haha...even wennen aan de wintertijd! Very Happy
Mevrouw van bijna 4 jaar is klaarwakker, heeft nergens last van. Ik zit nog met mijn ogen halfdicht.
'Ben je nog niet helemaal wakker mama?'
Haha....nope..

7Yes!...Kletsen! :) Empty hihi zo okt 31, 2010 9:53 am

kim



ja leuk is dat, meestal houden mijn kids (2 en 4 ) zich ook niet aan de winter/zomertijd en zijn dan echt super vroeg wakker of sávonds helemaal niet moe genoeg als ze naar bed moeten, maar vannacht heeft lizzy ontzettend liggen spoken.
vrijdagmiddag is ze ziek geworden en heeft tot zaterdagochtend overgegeven.dus had over de dag heen natuurlijk weinig gegeten.sávonds wel 2 bekertjes boulionsoep en een crackertje en een klein beetje vla. maar om half 3 vanacht bedacht mevrouw dat ze lekker 2uur lang kon gaan liggen roepen en kletsen en zingen.ik werd er gek van.om 4 uur maar een "avondpapje" in tuitbeker gedaan en een half uur daarna is ze toch gaan slapen maar ondertussen was het half 5!!
joey is net pas uit bed (8.45) maar ik denk dat ie toch wel last heeft gehad van lizzy ook al zegt hij van niet.

meestal zijn ze hier zo om half 8,8 uur wakker .een jaar geleden was joey altijd om half 7 wakker. dat vind ik echt super vroeg.nu vindt ik 8 uur een prima tijd!
en dan hoor ik vriendinnen of collega's zonder kinderen dat ze van het weekend lekker tot 11 uur of soms wel tot 12 uur hebben uitgeslapen! dat kon ik vroeger ook maar dat zou ik nu niet meer kunnen, is uit mijn systeem denk ik, zelfs als de kids zijn logeren wordt ik om 9 uur wakker, en dat vind ik al uitslapen HIHIHIHI

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

8Yes!...Kletsen! :) Empty Re: Yes!...Kletsen! :) zo okt 31, 2010 10:06 am

Oracabessa

Oracabessa

Hi Kim Smile
Ik hoor in mijn omgeving veel meer mensen en kinderen over ziek zijn en inderdaad ook het 'heerlijke' overgeven erbij. pale
Vaak is het bij kids zomaar over en hebben ze de dag erop weer grote verhalen. Haha, jouw dame heeft dat dus 's nachts. Pffff...zwaar dan he, zo'n nacht?!
Ja, vroeger...... een gat in de dag slapen was zo heerlijk! Nu? Nu heb ik hetzelfde als jij omschrijft; als Maud er niet is, dan ben ik nog rond dezelfde tijd wakker of hooguit ietsje later en dat bestempel ik dan ook meteen als 'uitslapen' Very Happy
Je moet me eens zien wanneer ik een avond en klein deel van de nacht (klein deel, want tot 's ochtends 04.00 red ik al helemaal niet meer, haha) ga stappen....de volgende dag gebroken, heb minstens 2 dagen nodig om bij te komen. Het is wat. Grinnik.
Hopelijk heb je aankomende nacht een goede nachtrust!
Groetjes

9Yes!...Kletsen! :) Empty hey zo okt 31, 2010 1:53 pm

kim



ja inderdaad, pas was ik gaan stappen met collega's en om 01.00/01.30 wilde ik eigenlijk al naar huis, uiteindelijk was ik tegen half 3 thuis en de volgende morgen staat er toch zo'n kleine druktemaker aan je bed!"opstaan mama".
en dan kak ik smiddag's echt in en heb ik een dutje nodig inplaats van mijn kinderen!!!!!
hihi

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

10Yes!...Kletsen! :) Empty Hey... zo okt 31, 2010 2:59 pm

Oracabessa

Oracabessa

Ja!! En dan hoor je een half uur lang 'Mama, ik ben wakker hoor!', 'Mamaaaaaaa' .. Heel vaag op de achtergrond... Dan inderdaad 's middags alle enrgie, die er eigenlijk al niet was, op..gapen..naar bed willen. Haha... Vroeger stapte ik tot 7 uur 's ochtends en dan zo fris als een hoentje, zelfs soms zonder te slapen! Very Happy Moet er nu echt niet meer aan denken...

Volgend weekend komt er weer zo'n avond, vrijdag naar een vriendin en blijkt daar net 'De nacht van' te zijn. Tja, dan moet je wel kroeg in en kroeg uit.. Zit niets anders op tongue

Enige voordeel is wel, dat ik dan de zaterdagochtend geen kleine kruimel naast mijn bed heb staan, maar wel weer dat heerlijk vroeg wakker, want mama-zit-zo-in-het-systeem-van-vroeg-opstaan-al-4-jaar-lang.... HIHI...

Ook zulk druilerig weer bij jullie? Wordt de stemming ook niet echt beter van he?..

Groetjes!

11Yes!...Kletsen! :) Empty Re: Yes!...Kletsen! :) wo nov 10, 2010 10:13 am

Oracabessa

Oracabessa

Hi there! Very Happy

Zo, alle verjaardagen achter de rug! Gezellige drukte met als resultaat een blije dochter (want wat is ze verwend) en een overgebleven tros ballonnen..haha..

De verhuizing komt nu erg dichtbij. Ik zit misschien eind deze maand al wel in Zevenaar en dan zou ik in december kunnen beginnen bij de nieuwe werkgever...Als alles meezit natuurlijk! (altijd een slag om de arm houden).

Ik heb hier thuis al het een en ander ingepakt, moet alleen die zolder nog op Shocked Daar kan geen luis met zijn poot nog tussen...wat een spullen! Je doet het luik open en het komt je al tegemoet. Veel kan weg, heb bepaalde dingen al 4,5 jaar niet gezien en dus niet gemist, denk ik dan.

Ik hoop dat alles een beetje soepel verloopt.

Tot later! flower

12Yes!...Kletsen! :) Empty spannend vr nov 12, 2010 9:26 am

kim



eind deze maand al, dan moet je nog flink inpakken zeker!?
krijg je het allemaal een beetje geregeld?
wij zijn 2,5 jaar geleden verhuisd en ik weet nog wat voor gedoe dat was, en wij gingen gewoon maar een kilometer of 2 verder wonen.
regel je een verhuiswagen?

t is dat ik te ver weg woon anders kwam ik wel even helpen met pakken Surprised

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

13Yes!...Kletsen! :) Empty Re: Yes!...Kletsen! :) vr nov 12, 2010 10:35 am

Oracabessa

Oracabessa

Ja, gaat snel nu he? Via via heeft iemand voor mij meerdere opties wat betreft woningen. Eigenlijk zou ik het liefst december beginnen met werken (ik bel straks diegene die daarover gaat, hopelijk hebben ze nog even geduld...spannend nog).
Is wel pittig allemaal alles tegelijk, maar ik hoop dat in alle rust te kunnen doen. Het moet vooral rustig gebeuren voor Maud, het is voor haar een hele omschakeling.


Ik heb al veel ingepakt, alleen die zolder is een drama! Wat daar wel niet staat...Pfffff....Je kunt er nauwelijks keren! Haha... Ken je dat? Eerst keurig, maar op een gegeven moment gewoon luik open en 'smijten' met die handel? Laughing


Aardig dat je dat aanbiedt! Smile Is voor jou wel een eind uit de buurt inderdaad, dus dat wil niet zo soepel.


Als ik helemaal gesetteld ben, wij dat zijn, dan ben je van harte welkom om een keer wat te komen drinken hoor!


Een leuke dag gewenst vandaag... flower

14Yes!...Kletsen! :) Empty hoi do dec 02, 2010 9:51 am

kim



hoi ,
ik was even benieuwd hoe het was met de verhuizing, ben je al helemaal ingepakt en is er al een datum dat het gaat gebeuren??

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

15Yes!...Kletsen! :) Empty Re: Yes!...Kletsen! :) do dec 02, 2010 10:17 am

Oracabessa

Oracabessa

Nou..... had vorige week een gesprek met de nieuwe werkgever en dat was niet het meest positieve gesprek Sad. Er was een baan toegezegd, maar eigenlijk ben ik 3 maanden aan het lijntje gehouden. Er is nu geen plek...ze wilden graag dat ik zou wachten, want NATUURLIJK was ik de eerste die naar voren geschoven zou worden wanneer er een plek vrij kwam....dat kon een maand duren, of twee, maar wel snel hoor!..Hij wilde mij dit persoonlijk zeggen, niet via de telefoon...en dat terwijl ik hem 2 dagen ervoor sprak met de mededeling dat ik een huis kon krijgen in Zevenaar (want daar hing het vanaf werd gemeld bij het vorige gesprek). Nee, mij laten rijden, 1,5 uur a 40 euro aan brandstof om dit te horen! Ik kan het geld op het moment goed gebruiken, dus baalde er behoorlijk van! Ik was te verbaasd om te reageren, normaal heb ik wel een weerwoord, maar nu verstomde ik als het ware. Mensen om mij heen ook helemaal verbaasd en boos over gang van zaken.
Ik wil nu niet meer werken voor deze organisatie, ik ben me al 3 maanden aan het voorbereiden op dit alles, alles in orde maken, dingen regelen en dat dit.....

Nu meteen weer sollicitaties verstuurd, hopen dat dat wat wordt. Het is alleen komkommertijd binnen het onderwijs, dus is pittig omiets te vinden. denk dat ik maar ter overbrugging vanaf februari alles aanpak, via uitzendbureau, totdat er een baan is als leerkracht in de omgeving daar. Het heeft voor mij netzo weinig zin om hier nu te gaan zitten 'wachten' als wanneer ik dat in Zevenaar zou doen. Het is dan wel geen werk op mijn gebied en/of niveau, maar ter overbrugging is het te doen toch? Ik krijg tm januari loon, daarna niet meer en aangezien ik ontslag heb genomen, (een baan was er immers toch al? Neutral ), heb ik ook geen recht op WW, dus ik moet werken per februari.
Gaat dus even wat minder hier, ik pieker veel.... Komt wel goed, als leerkracht kun je snel weer aan de slag, maar nu even onzekere tijden en alsof ik dat nog niet genoeg had gehad...

Wel ook iets positiefs aan dat deze baan niet doorgaat... Wat zal ik me eigenlijk op de hals halen? De jongeren braken de boel daar af op het moment, ook fysiek geweld...met drie jongens een leerkracht bespringen. Een jongen die daar zijn straf uitzit (gewapende roofoverval) maar nergens naar binnen mag, want heeft vorige week de boel kort en klein geslagen, inclusief personeel, Die jongen loopt daar met begeleiding van een heel breed persoon enkel over het terrein... Dan moet ik als mama van een dochtertje elke dag thuiskomen met mijn hoofd vol van dit soort dingen, bont en blauw door iemand? Maak het mezelf wel moeilijk en ik denk niet dat ik dat moet doen. Het wennen in een nieuwe omgeving en het samen redden daar met Maud,
wordt pittig (en leuk) genoeg!

Nu sollicitaties afwachten! Hoop dat er snel iets komt...

Een fijne dag vandaag! Very Happy

16Yes!...Kletsen! :) Empty nou zeg do dec 02, 2010 3:42 pm

kim



dat is toch ook niet normaal zeg, zo ga je toch niet met mensen om zeg!
snap dat je te verbaasd was, ik zou ook met mijn mond vol tanden zitten.
maar zoals je zegt is dit misshien wel niet de goede baan voor je geweest, al die geweldadige jongeren. dat gaat je toch niet in de koude kleren zitten.

ga je nu wel verhuizen dan? en dan daar een baan zoeken, ook al is die misschien tijdelijk vanuit het uitzendbureau?

ik wens je in ieder geval veel succes en hoop dat het er snel beter uitziet voor je.

groetjes kim

https://vriendinnengezocht.actieforum.com

17Yes!...Kletsen! :) Empty Re: Yes!...Kletsen! :) wo dec 15, 2010 9:07 am

Oracabessa

Oracabessa

Goedemorgen! Daar ben ik weer! Very Happy

Ziek geweest (maar weer eens een bronchitis voor de verandering), gesolliciteerd en.....een nieuwe baan! Ik ga op een basisschool in Apeldoorn werken, speciaal onderwijs, groep 8. Ik heb gisteren een dag meegedraaid en dat ging goed. Deze baan is tm juli, dus die tijd ben ik onder de pannen. Ondertussen goed om me heen blijven kijken naar een baan voor daarna, maar dit is in ieder geval iets voor nu. Ik ga drie dagen werken, van woe tm vrij. dat verhuizen naar Zevenaar wordt dus doorgezet en wel zo snel mogelijk!

Hoe gaat het met jou? Het hele spenen-verhaal is nu helemaal goed? Geen 'gedoe' meer gehad? Zit je al in het drukke Kerstgebeuren? Boom, etentjes, familiebezoek etc. etc. ..Pfffffff... Wat een maand, december. Ik probeer het allemaal zo rustig mogelijk te laten verlopen voor Maud vooral, anders een hyper de hyper-kind. Echt vastomlijnde plannen voor de komende dagen heb ik niet, eerste Kerstdag naar mijn broer en gezin, maar verder nog niets vastgelegd. Met Kerst is Maud thuis, met oud&nieuw is ze bij Marc. Tja.....dan moet ik dus FEESTEN??! ?? Haha, kan er nu al tegenop zien... Ik word te oud voor die ongein Razz ...

Ik ben hier nu weer vaker hoor! Veel te gezellig!

Groetjes! santa

18Yes!...Kletsen! :) Empty Re: Yes!...Kletsen! :) zo okt 06, 2013 11:49 am

cleeuwen



Hey Lotus , ben benieuwd hoe het inmiddels met je gaat?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum