vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

vriendinnen gezocht
wat gezellig dat je er bent!
vriendinnen gezocht
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een forum waar je op regio een berichtje kunt achterlaten en op zoek kunt gaan naar vriendinnen, om mee te mailen,msn-nen , shoppen en uitgaan


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

vriendin voor gezelligheid

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1vriendin voor gezelligheid Empty vriendin voor gezelligheid wo okt 02, 2013 9:59 pm

joyce88



Hallo, ik zoek een leuke betrouwbare vriendin (nen) om gezellig mee te kletsen in goede en slechte tijden.Ik ben geen stapperd houd wel van gezelligheid zoals bioscoop, uiteten, stadten of sporten ( wil ik weer mee beginnen ) Ik ben 25 en heb een vriend. Ik dacht probeer het zo eens?

Gr. Joyce

2vriendin voor gezelligheid Empty Re: vriendin voor gezelligheid do nov 14, 2013 8:03 pm

mandytje91



Heeeyyy je tekst spreekt me erg aan. Waar woon je in de buurt?

Ik ben mandy van 22 omg.grens van Limburg brabant

Ik hoor van je.....

X mandy


3vriendin voor gezelligheid Empty Re: vriendin voor gezelligheid do nov 14, 2013 11:30 pm

joyce88



Hallo mandy,
Allereerst dank je voor je berichtje.
Ik woon in omgeving tilburg, en jij?

Gr. Joyce

4vriendin voor gezelligheid Empty Re: vriendin voor gezelligheid do nov 14, 2013 11:32 pm

mandytje91



Heey.
Graag gedaan.
Maar 1 vraagje . Kan iedereen dit lezen ?

Gr mandy xx

5vriendin voor gezelligheid Empty Re: vriendin voor gezelligheid vr nov 15, 2013 9:41 pm

joyce88



Jaa volgens mij wel! haha

6vriendin voor gezelligheid Empty Re: vriendin voor gezelligheid vr nov 15, 2013 10:03 pm

mandytje91



Oke hahah in de buurt van boxmeer

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum